Tuesday, July 8, 2014

Seronok dikelilingi kucing - kucing..


Bagi yang suka pada kucing memang seronok jer citer pasal kucing. 4 hari 4 malam pun x abes citernya. Macam akulah....hihi,sampai naik juling biji mata orang yg mendengar citer aku tuh...

Kucing ni sifatnya manja dan gelagatnya yang membuatkan aku rasa mencuit hati. Kalau balik dari kerja dalam keadaan apa jua sekalipun, samada penat, strees dan sebagainya...hilang gitu je kecamuknya bila bermain dengan kucing-kucing ni. Cam melampau jer bunyinya yer....kahkahkah

Buat masa ni,saat aku menulis cerita ini...kat rumah aku ada 7 ekor kucing, 2 ekor ibu dan 5 ekor anak. Kucing biasa je yang datang beranak kat belakang rumah aku yang saiznya sekakang kera je. Kalau ikutkan taraf rumah tu tak layak langsung nak bela2 kucing nih,tapi kerana kepantangan aku melihat makhluk Allah yang comel ni, tak sampai hati nak biarkan gitu je...begitulah bermulanya aku mendapat gelaran mak kucing.....hohohoho....apa2 jelah.

Tengoklah depa tu posing camne...ada macam2 gaya, penuh laptop aku ngan gambo dorang jer...klu nak letak kat blog ni rasa melampau sangat. Nanti termuntah pulak orang tengok....adeiii







1 comment: